ישראל מתפתחת בשנים האחרונות בכל הקשור בפרסום וכמובן מיתוג נכון של מוצר. התחרות בעולם הפרסום מתעצמת והלקוח צריך לבחור למוצר שלו חברת פרסום שתייצג אותו בצורה הטובה והרווחית ביותר. בכדי לבחור חברת פרסום יש לשים לב כי היא מספיק מקצועית והינה מעורה בכל העדכונים של התעשייה. כיום, נראה כי התכנים משתנים והלקוח מחפש כמה שפחות מילים וכמה שיותר עיצוב תקשורת חזותית שימשוך את תשומת ליבו. WHITE OX שמה דגש גדול על עיצוב לוגו יחד עם סלוגן קליט ומרענן שיגרום לקהל הנמענים לזכור את המוצר היטב.

מהו לוגו?

[frame style="alignright" title="" width="224" height="224" url="http://whiteox.co.il/wp-content/uploads/2014/09/wodred.jpg"][/frame]

לוגו הוא בדרך כלל האובייקט הראשון עימו נתקל קהל הנמענים, אשר צופה בפרסומת על מוצר מסוים. לוגו הוא אלמנט גרפי, טקסט או איור שאמור למשוך תשומת לב ולהיות סמל זיהוי של ארגון, עסק או מוצר. בכדי לעשות מיתוג נכון למוצר, חברת הפרסום צריכה לעבוד על עיצוב לוגו שייחרט בזיכרון של קהל הנמענים. שימוש נכון בצבעים שיהיו מזוהים עם המוצר, הוספת סלוגן קליט וקצר שיזומזם בפיו של הצרכן והוספת אלמנטים נכונים, שיעשו עבודת עיצוב תקשורת חזותית שתמשוך תשומת לב בצורה חיובית.

 

כיצד עושים מיתוג מחדש?

WHITE OX מתעקשת להפוך כל לקוח למותג, להבליט את הנכסים של המוצר ולהשכיח את החסרונות שלו. במידה והיא נתקלת במוצר שנכשל בעבר, מיתוג מחדש יוכל לפתור את הבעיה. על ידי שינוי של ערכי המוצר או החברה בה הוא נמכר, ניתן לעשות מיתוג מחדש שיגרום לקהל הנמענים לשכוח ממסע הפרסום הישן ולזהות ערכים חדשים, שיפעילו מיתוג מחדש וייכנסו לתודעתו של הקהל בצורה נקייה וחדשה בעזרת סלוגן ולוגו חדש. מיתוג נכון למוצר שנכשל אמור להיעשות בזהירות רבה, רק חברת פרסום מקצועית בעלת ניסיון רב כמו WHITE OX  תוכל למתג את המוצר, כך שהוא יקבל את התהילה ללא שום קשר לעבר שלו. נורא חשוב לעבוד על עיצוב תקשורת חזותית כגון לוגו, שיעוצב כך שיהיה מזוהה עם המוצר באופן מובהק. כלומר, ברגע שקהל הנמענים יראה את אחד הצבעים של הלוגו בסיטואציות אחרות, הוא יקשר ישירות את הצבע למוצר.