קדמת הטכנולוגיה מספקת שעשוע עבור דור ה-Y ומשאירה מאחור את דור ה-x . דור ה-y מדבר על דור המילניום, על אותם ילידים של שנות ה-80 ושנות ה-90 שקיבלו כינויים רבים בעולם הטכנולוגי, כמו גם את הכינוי "ילדי הפייסבוק". התרבות האמריקאית חודרת לשטחה של ישראל כבר שנים רבות, נראה כי דפוסי ההתנהגות של הצעירים בארצות הברית מאוד זהים לדפוסים של הצעירים הישראלים. מה שמוכיח לנו את השימוש המאסיבי באמצעי התקשורת, ברשתות החברתיות ובסלולארי. כאשר עסק מעוניין לפרסם את המוצר שלו, הוא מנסה לעצב קהל יעד שיתאים למוצר. במידה וקהל היעד שלך הוא דור ה-y כדאי שתפעיל שיווק מוצר דרך פרסום במסכים הקטנים כגון האינטרנט והסלולארי.

מיתוג המוצר

במידה ואתה מעוניין לעשות למסר שלך פרסום שיעבור לדור ה-x, הלא הוא דור ישן ששייך לשנות ה-60 ואולי אף לפני כן, כדאי שתשתמש בתקשורת הכתובה ופחות דרך תקשורת חזותית. הדור הנ"ל ממעט להיכנס לאינטרנט, למרות שנראה כי לאחרונה אחוז גדול של מבוגרים גולשים באינטרנט ואף לומדים כיצד להשתמש ביתרונותיו של הדור השלישי בסלולארי. אם אתה בעל עסק ומעוניין לעשות מיתוג טוב עבור המוצר שלך, כדאי שתעבוד עם קריאיטיב מתוחכם כמו שיש לנו בחברת הפרסום WHITE OX . קריאיטיב מקצועי יחד עם כל הצוות המיומן שלנו, יוכלו לעשות שיווק מוצר וכמובן מיתוג המוצר בדרך הטובה ביותר. מאחר ואנחנו יודעים כיצד העסק עובד והיכן נמצא כל קהל יעד, המוצר שלך יקבל פרסום מקסימאלי וחשיפה חיובית תוך זמן קצר.

תקשורת חזותית

מכרה הזהב נמצא כרגע ברשתות החברתיות, כל דור ה-y נמצא שם ואפילו חלק מדור ה-x. הרשתות החברתיות הבולטות הן פייסבוק, טוויטר ויוטיוב. דרכן כל פרסום פוגש את עיניהם של המשתמשים וכמובן עובר הלאה. היתרון של הרשתות החברתיות הוא שהן מסוגלות לעשות שיתוף ולהגיע לכמה שיותר עיניים. תקשורת חזותית מוכחת כתקשורת חזקה מאוד שמסוגלת ליצור באז ולעשות שיווק מוצר בדרך הטובה ביותר. אם נשווה בין אחוזי הצפייה בפרסומות עם מימדים ויזואליים לבין אחוזי הצפייה בפרסומות שמדגישות בעיקר תוכן או שמע ברדיו, נראה כי המימד הוויזואלי מנצח. דור ה-y הוא דור חכם אך מעט עצלן, מה שדורש מאיתנו המפרסמים, להגיש לו הכול על הצלחת. לכן WHITE OX ממליצה לעשות מיתוג מוצר דרך תקשורת חזותית בנוסף לשמע, כך שהפרסום יתפוס את תשומת ליבו של הלקוח הפוטנציאלי מכל כיוון אפשרי.

קריאיטיב מנצח

פרסום מוצר לצורך שיווק מוצר נעשה באופן שונה בתכלית כאשר מדובר בקהל יעד ספציפי. לכן נורא חשוב לדעת לבחור חברת פרסום בעלת ניסיון רב בתעשייה, אשר יודעת כיצד לכוון את המוצר לקהל היעד המתאים. WHITE OX  מתמחה במיתוג ויש לה את הכוח להפוך כל מוצר שאינו מוכר כליל למותג בעל שם חיובי. בעזרת קריאיטיב מנצח וצוות בעל ניסיון רב נוכל לפרסם את המוצר שלך כך שדור ה-y ואף דור ה-x ישמעו עליו.

רשתות חברתיות

הרשתות החברתיות מאוד חזקות מבחינת פרסום בשנים האחרונות, אך יש להיזהר מהן. ברשתות החברתיות ניתן לפתוח דף, דרכו ניתן לפרסם את המוצר וליצור קשר ישיר עם קהל הנמענים. נורא חשוב להעסיק חברת פרסום שתדע כיצד לענות לשאלותיהם של הלקוחות הפוטנציאלים וכיצד לנהוג ברגעי משבר. הרשתות הללו יכולות להוריד אותך בדיוק כפי שהעלו אותך. לאנשים מאחורי המסך והמקלדת אין רחמים, לעיתים הם יכולים להיות רעים ואף לגרום לכך שאתה תאבד את עשתונותיך וכך גם כל הפרסום שהצלחת לקבל ירד לטמיון. על כן, WHITE OX זו החברה שאתה זקוק לה בכדי להישאר יציב ולהפוך את המוצר שלך למותג בלי להסתבך.