פרסום נכון
slid2
B
L

פרסום נכון

 ידוע לכל, כי פיתוח המוצר היא לא הפעולה הקשה ביותר בהקמת עסק, בכדי שעסק יצליח צריך להשקיע על פרסום נכון. הצרכן בעולמנו הפך להיות זה ששולט, זאת מאחר שהתחרות בשוק היא גדולה מאוד ויש יותר היצע מביקוש. המוצר הוא לא ייחודי ויש כמוהו עוד רבים, הלקוח הוא זה שיחליט מהיכן הוא רוכש את המוצר. פה נכנס לעבודה פרסום נכון עם מסר שיווקי מוצלח, שיגרום למוצר להגיע לכל קהל יעד שנבחר. הפרסום דרכו נרצה לעשות מיתוג למוצר שלנו, יהיה חייב להתאים את עצמו למקום ולתקופה. כמו שבכל תקופה, הצרכן מתחבר לאמירות מסוימות שנוגעות לסביבה, לפוליטיקה, למצב הכלכלי וכו', כך גם בכל מקום הצרכן יתחבר לנושאים שונים. פרסום בעולם יכול להיות שונה מהקצה לקצה בכל אזור. במידה ונפרסם את הפרסומת הכי מצליחה של ישראל באמצעי פרסום בעולם, קרוב לוודאי שהיא לא תצליח כפי שהצליחה בישראל. הביטויים שונים, הבדיחות שונות, הסביבה היא לא אותה סביבה, לכן קשה לעשות פרסום נכון לעם הישראלי שיתאים גם למדינות אחרות. לכן, לפני שיוצרים פרסום בעולם עבור פרסומת עולמית שאינה מיועדת רק למדינה אחת, יש להתחשב בכל הפרמטרים.

פרסום ויראלי

WHITE OX ממליצים על פרסום נכון, בו תוכלו לעשות מיתוג חיובי למוצר שלכם ולהגיע אל קהל יעד אליו אתם מכוונים. הפרסום שיכול להעביר מסר שיווקי למרחקים ולהגיע לכל קהל יעד הוא פרסום ויראלי. זהו פרסום שעובד כמו וירוס ומכפיל מסר שיווקי בתוך רשתות קיימות, בכדי להגדיל את המודעות וכמובן מיתוג עבור המוצר. פרסום ויראלי בדרך כלל מדבר על סרטוני ווידאו, תמונות או טקסט אשר מטרתם להעביר מסר שיווקי, שיגרום לנמען להשתתף במסר ולשתף אותו עם כמה שיותר נמענים. הנמען אוהב לראות את המסר שלו בצורה ויזואלית, כך קל לו יותר להזדהות עימו ולהבין אותו. פרסום ויראלי עושה את העבודה הטובה ביותר עבור המוצר שלך, כך ניתן לקבל פרסום בעל ממדים גדולים בלי הצורך במימון רחב. כך שהעבודה המאסיבית למעשה נתרמת על ידי קהל הנמענים, שמשתף את המסר של המוצר עם כל מי שהוא מכיר.

קהל יעד

לפני שמעבירים מסר שיווקי בעזרת פרסום ויראלי, כדאי לעשות ניתוח אוכלוסיה ולפענח היכן אנחנו מוצאים את קהל היעד שלנו. WHITE OX המתמחה במיתוג מוצר ובמסרים שיווקיים, תוכל לעשות ניתוח אוכלוסיה ולאתר את קהל היעד של המוצר. כך תוכלו להשקיע פחות ולקלוע ישירות אל המטרה. ניתוח אוכלוסיה מתבטא בגיל, מין, סטאטוס, מוצא ועוד. בעזרת הפרמטרים השונים נוכל לייעד את המוצר לקהל היעד אליו הוא מתאים ולחסוך במשאבים.