תדמית

אם אתה בעל עסק ואתה מעוניין לקדם את המוצר שלך על ידי מיתוג חזק ופרסום מקסימאלי, כנראה שאתה במקום הנכון. WHITE OX  מתמחים במיתוג ויכולה להעניק לעסק שלך יעוץ תדמיתי, כך שהמוצר יהפוך למותג בזמן קצר.

portfolio12

איך עושים מיתוג מחדש?

ברגע שהתדמית של החברה נהרסת, גם התדמית של המוצר נפגעת קשות. בכדי לשנות את תדמית המוצר, לפני כן יש לשנות תדמית חברה. בעזרת יעוץ תדמיתי, WHITE OX יעזרו לכם לתקן את מה שנפגם ויגרמו למוצר שלכם להפוך למוצר בעל תדמית חיובית ושם טוב. קהל הנמענים ישכח מהעבר של המוצר ויקבל אותו מחדש בזרועות פתוחות. הרבה מוצרים נכוו בגלל ניהול לא טוב וכמובן שיווק לקוי, אך לאחר שקיבלו מיתוג מחדש הפכו להיות הכי פופולאריים ואהודים בקרב הצרכנים.

brandingox

איך יוצרים מותג?

הרי ידוע לכולנו כי כל מותג מפורסם בעל שם, היה פעם סתם מוצר פשוט עד שקיבל את שמו. מאחורי כל מוצר בעל פרסום טוב ושם טוב, עומדת חברת פרסום. לפני הכול תזדקק ל-WHITE OX שיעניקו לך תדמית חברה באופן החיובי ביותר על ידי יעוץ תדמיתי חכם. לעיתים, כמה שהמוצר יהיה טוב וחיוני, הצרכן יעדיף לבדוק מוצר אחר כאשר תדמית חברה של המוצר היא שלילית. ישנן חברות שעושות לעצמן שם רע על ידי שמועות בתעשייה או התנהגות בלתי הולמת של המפרסמים והמייצגים. כך שכמה שהמוצר יהיה טוב זה לא יעזור לאחר שתדמית החברה נפגעה. כמו כן, WHITE OX מתמחה גם במיתוג מחדש, היא תוכל להשכיח מהצרכן את העבר של המוצר שלך ולהעניק לו קמפיין חדש שיפאר את שמו. יש דרך לעשות שיווק עבור מוצר, אך את הדרך הנכונה יודעות רק חברות פרסום עם מוניטין ושנים של ניסיון בתחום.


מהו השיווק הטוב ביותר?

הצרכן אוהב שמגישים לו את המסר על הצלחת, הוא לא אוהב לעבוד קשה בכדי לפענח מה המסר ועל איזה מוצר מדובר. לכן, כאשר אנחנו רוצים לפרסם מוצר מסוים, אנחנו נעבוד עם תקשורת חזותית. ננסה להפעיל את כל חושיו של הצרכן ונגרום לו לזכור היטב את המוצר שאנחנו באים לפרסם. תקשורת חזותית משמעותה תקשורת בה נוכל לראות ולחוש היטב את המסר. אחד הכלים של תקשורת חזותית הוא בנית לוגו, חשוב להשקיע מחשבה כי בנית לוגו לא קליט שלא יזוהה היטב עם המוצר, עלול להרוס את הפרסום. בנית לוגו מצריכה מחשבה של אנשי פרסום המומחים בתחום כמו חברת WHITE OX שתבנה עבור העסק שלך את הלוגו הכי מושך, הכי קליט, הכי מזוהה עם המוצר והכי בולט. כך שהצרכן יבחין ישירות במוצר וייזכר בו כאשר יראה את הלוגו של החברה.