יעוץ אסטרטגי
התחרות בעולם הפרסום והשיווק גוברת עם הזמן, ישנן מגוון חברות המתחרות על ליבו של אותו קהל יעד. עסקים קמים ונופלים בעולם בערך כל חמש דקות, לכן ההיצע הגדול ושלל האפשרויות העומדות מול הצרכן, הן אלו אשר יוצרות את התחרות. בכדי תמיד להיות בראש הטבלה עם התדמית הכי חיובית, מאזן רווחי ופוטנציאל, יש צורך לעבוד עם יעוץ אסטרטגי מקצועי. יעוץ שיווקי עם אסטרטגיה בנויה מראש שתעלה את הרווחים ותייקר את שם המוצר. תוך ניהול יעיל של היתרונות והחסרונות של המוצר או העסק, תוכלו לדעת היכן לתקן ומה כדאי לשמר.
ניהול שיווקי
האסטרטגיה הטובה ביותר לחברה שרוצה להתקדם ולהניב רווחים גבוהים, היא דרך יעוץ שיווקי. יעוץ שיווקי כמו ניהול שיווקי יכול לעזור לך להתמקד בשאלות החשובות כגון מהו קהל היעד אליו אתה משווק? אלו מחירים העסק שלך צריך לגבות על שירותיו? מהו שוק היעד שהעסק שלך צריך להתמקד בו? באילו דרכים העסק צריך למתג את עצמו ולהפוך לשם דבר?. פרסום העסק שלך צריך להיעשות בדרך חכמה, ידוע כי גם פרסום רע הוא פרסום אך לא לטווח ארוך. WHITE OX רוצים להוביל אותך כל הדרך אל ההצלחה ולשמור עליה לאורך זמן רב. פרסום העסק בכל מדיה אפשרית זה לא מה שיקדם אותו, בעזרת יעוץ שיווקי תוכל לדעת בדיוק איפה לפרסם, כיצד ומתי.
שיווק ברשת
פרסום העסק שלך דרך מדיה אחת, לעיתים יכול להועיל מאשר פרסום במספר אמצעי תקשורת. נראה כי לאחרונה יותר חברות מתנהלות רק דרך מדיה אחת, דרך האינטרנט. בכל העולם האינטרנט התפתח והפך להיות הפלטפורמה העיקרית לכל נושא אפשרי. באינטרנט יותר קל להגיע לקהל יעד ספציפי ולהרוויח את המטרה. ניהול שיווקי טוב יבחר באינטרנט בכדי לקדם את העסק שלך. דרך שיווק ויראלי שהוא בעצם שיווק ברשת, תוכל להגיע לכל יעד שתרצה בזמן קצר יותר מכל מדיה אחרת.
אסטרטגיה פרסומית
שיווק ויראלי הוא אסטרטגיה פרסומית של חברות פרסום, אשר מטמיעות את המסר שלהן על ידי שיכפול עצמי שנוצר מהעברה מפה לאוזן. כמו ווירוס, כך גם שיווק ויראלי מדבק את קהל הנמענים ומתפשט און ליין להמון בזמן קצר. חברת פרסום שיודעת מהו ניהול שיווקי חכם, תתמקד באינטרנט ותערוך שיווק ברשת שיכפיל את הרווחים וירחיב את קהל היעד. אסטרטגיה פרסומית זו היא אחת הטכניקות שיווק הטובות ביותר בעולם. המותג שמבקש למצב את עצמו מממן קמפיין מחתרתי שמשודר ברשת. דרך פרסומות מצחיקות, סרטוני ווידאו, טקסט או תמונות, שמו של המותג יכול להתפרסם במהירות ובקלות רבה. כמו כן, עלות הקמפיינים הללו זולה מאוד מאחר והיא אינה מצריכה הרבה. המטרה היא להגיע לכמה שיותר עיניים ואוזניים וליצור תגובה ממשית ומהירה של קהל הנמענים. ברגע שאנשי המותג ייצרו קשר ישיר עם קהל היעד שלהם, הם יעניקו להם הרגשה כי הם חלק מהם וההזדהות תגרום לקהל להפוך להיות אחד הצרכנים של המותג.